10 רעיונות מקוריים לשקיות יום הולדת

אם אתם מתכננים מסיבת יום הולדת לילדכם, ומתכוונים לארח את כל חבריו, אחד הדברים שבוודאי נמצא ברשימת המטלות שלכם הוא שקיות ימי הולדת. אז נכון, אפשר לקנות שקיות מוכנות, אבל למה לא להכין שקיות מיוחדות שבזכותן יום ההולדת של הילד יהיה מקורי וייזכר לנצח?

מאת: מערכת ילדים פלוס | 02.12.2012

יום ההולדת של הילד/ הילדה קרב ובא? דאגתם להפעלה ליום הולדת, לעיצוב המקום, לבגדים חדשים לילד, לעוגה מעוצבת. עכשיו נשאר לכם להכין שקית יום הולדת לכל אחד מהאורחים הקטנים שבאו לכבד ולחגוג איתכם.

שקיות יום הולדת הפכו לפריט חובה במסיבות יום הולדת וכיום פשוט אי אפשר לחגוג בלעדיהן. ניתן להשיג כיום שקיות מוכנות כמעט בכל מכולת וסופרמרקט, מה שבהחלט יכול לחסוך לכם, כהורים עסוקים, לא מעט זמן. ובכל זאת – אם אתם רוצים לתת למסיבת יום ההולדת טאץ' אישי ומיוחד, לבלות זמן איכות עם הילד ולתת לו הרגשה מיוחדת לקראת חגיגת יום ההולדת שלו, תוכלו להכין עימו שקיות מקוריות ומשודרגות. חשוב מאוד להצטייד מבעוד מועד בשקיות ניילון מיוחדות או בשקיות צלופן, כמספר המוזמנים, ורק אז לגשת למלאכה.




10 רעיונות יצירתיים לשקיות יום הולדת

  • ערכת יצירה – קנו ערכות יצירה שונות ושלבו אותן יחד עם הממתקים בתוך שקית הצלופן. יש לזכור שערכות אלה צריכות להיות קטנות יחסית – אפשר למשל לקנות חרוזים צבעוניים עם חוט שמהם הילדים יוכלו להכין צמיד או שרשרת.
  • שיפודים מתוקים – שוב פעם שקית ניילון עם פסק זמן, מסטיק בזוקה, סוכרייה על מקל ושקית במבה? במקום זה, קנו כמה סוגים של סוכריות גומי ושיפודים. השחילו את הסוכריות ביחד עם הילדים שלכם על השיפודים, והכינו זרים מתוקים ומלהיבים!
  • פאזל של חתן השמחה – אפשר לצלם תמונה של הילד שלכם ולהכין ממנה כמה עותקים של פאזל. ניתן לכתוב עליו את תאריך האירוע ולהוסיף משהו בסגנון "תודה שהשתתפתם בשמחתי". אפשר גם שבצדו האחורי של הפאזל תהיה תמונה אחרת, למשל, של אחת הדמויות החביבות על ילדים (כוכבי כדורגל, דמויות מצויירות, דמויות מהטלוויזיה וכו'). את הפאזלים יש להכניס לשקית אורגנזה כדי שהחלקים לא יתפזרו, ואת שקית הבד מכניסים לשקית הצלופן יחד עם הממתקים.
  • רק משחקים – הרי במסיבת יום ההולדת יש מספיק חטיפים וממתקים, אז למה לא לגוון? במקום ממתקים הכינו מיני-משחקים: בועות סבון, משרוקיות, ערכת פלסטלינה, יו-יו וכדומה. אפשר גם ללכת על קונספט של משחקים שזוהרים בחושך: משקפיים מנצנצות, טבעות, שרשראות, קשת עם "קרניים", כוכבים שניתן להדביק בחדר השינה שיזהרו בחושך ועוד.
  • במיוחד לבנים ובמיוחד לבנות – אפשר להכין שקיות המותאמות במיוחד לבנים ולבנות. בשקיות שמיועדות לבנים אפשר להכניס צעצועים קטנים כמו כדורגל או כדורסל קטנים, חיילים, מכוניות ועוד. בשקיות שמיועדות לבנות אפשר להכניס סיכות שיער, פסלוני פיות, שרשראות, צמידים וכו'.
  • קונספט בריאותי – במקום הממתקים הרגילים והמשמינים, ישנם ממתקים בריאים יותר: חטיפי אנרגיה, "מטריות" חרוב, חטיפי חלבה, בייגלה מקמח מלא וכדומה.
  • שקיות עם הדפסים שונים – אפשר להדפיס על שקיות ניילון כל מיני דמויות שילדים אוהבים: ברבי, ספיידרמן, בוב הבנאי, דונאלד דאק וכו' - וכל ילד יבחר בשקית עם הדמות האהובה עליו. לחלופין, ניתן להדפיס על השקיות תמונה של ילד יום ההולדת.
  • לחגים – הרעיון הוא להתאים בין המתנה המפתיעה לבין החג שחל בסמיכות יום ההולדת. הילד שלכם חוגג יום הולדת בפורים? הכניסו לתוך השקיות מסכות זורו. הילדה שלכם חוגגת יום הולדת בט"ו בשבט? הכניסו לשקיות זרעים של פרחים או ירקות כלשהם. התאומים שלכם חוגגים בחנוכה? אל תשכחו להכניס לשקיות סביבונים.
  • לחורף או לקיץ – לא חייבים לחגוג יום הולדת במהלך חג, את ההפתעה ניתן גם להתאים לעונה, למשל: בחורף אפשר לצרף גרביים או מחממי אוזניים. בקיץ אפשר לשים גלגל ים, כדור, מזרן או מצופים שמתנפחים.
  • לאמנים – ילדים מאוד אוהבים לצבוע ולצייר. הכניסו לשקיות ההפתעה חפיסת צבעים או טושים וצרפו חוברת קטנה לצביעה. ניתן למצוא כמה דפי צביעה באינטרנט ולצרף גם אותם. אפשר גם להכניס חותמות. ילדים מאוד אוהבים להשתמש בהן לצורך קישוט ציורים, ברכות לימי הולדת וכדומה.


לכל ילד ולכל הורה ישנם דברים מסוימים המתאימים לו. אתם יכולים לשאוב מכתבה זו רעיונות וליישם אותם בדרך המועדפת עליכם. עיקר כוונתנו הייתה לעורר בכם השראה, וחשוב שתזכרו שאין גבול ליצירתיות. תנו חופש לדמיון שלכם ותקבלו תוצאות מדהימות.




כתבות נוספות
מסיבת ברית מילה בבית
טיפים לאירגון יום הולדת לפי גיל
רעיונות מקוריים וחסכוניים להפקת יום הולדת


זה הזמן לתת לנו לייק



 

תגובות 0 תגובות   הוספת תגובה חדשה הוסף תגובה
שליחה לחבר   הדפסה
בהרשמה אני מאשר/ת קבלת ניוזלטר