הבילוי השבועי של "ילדים פלוס"

על סדנאותיה הרבות של מיקי אינהורן-נלקנבאום שמענו רבות, והחלטנו לנצל את ההזדמנות השבת ולבקר בסדנת "שוזרים בפרחים ובממתקים" שהעבירה מיקי במשתלת הסוכה בכפר אז"ר לקראת ראש השנה.

מאת: מערכת ילדים פלוס | 21.09.2014

נכנסו לראשונה למשתלה הגדולה, עברנו דרכה ויצאנו אל ה"גן הנסתר"- פנינת נוי יפה וקסומה. מבין הצמחייה הירוקה בצבצה לעיננו פינת היצירה, שם ישבה מיקי עם ילדים והעבירה את הסדנה.

הגענו עם הקטנצ'יק שלנו, בן שנתיים וחצי. מיקי קיבלה את פנינו בחיוך רחב ומיד ניגשנו למלאכה.
קיבלנו סלסלה קטנה, שיפודי עץ ופרחים מבד. יחד השחלנו את הפרחים על השיפודים ואותם נעצנו בספוג שהיה בתוך הסלסילה הקטנה. אט אט בעבודה משותפת, נוצר לו זר צבעוני ביותר. כשסיימנו מיקי הגישה לנו קופסא מלאה בממתקים, וכל שנותר לנו היה לנעוץ את הממתקים בחודו של כל שיפוד.

זר ממתקים

סיימנו את הסדנה והתפנינו להסתובב במקום. התחנה הבאה הייתה אוטובוס הגלריה- אוטובוס ישן שהפכו אותו למקום צבעוני, מזמין ומיוחד. בתוך האוטובוס מוצגת בכל פעם תערוכה אחרת בנושאי אומנות שונים.
במקום פועלת גם נגרייה, שם מכינים ומעצבים הילדים רהיטים קטנים מעץ בהנחייתה של מיקי. הקטן התלהב להיכנס לתוך האוטובוס ומיד ביקש להתיישב ליד ההגה, ואנחנו חזרנו שנים אחורה ונזכרנו באוטובוסים הישנים בהם נסענו. אין כמו נוסטלגיה...זה תמיד מרגש כל פעם מחדש להיזכר בתחושות מהעבר.

אוטובוס

רגע לפני שסיימנו את הסיור, ביקרנו בספריה האקולוגית שבגן. בית עץ ובו ספרים ישנים שאספה מיקי. הילדים שהיו במקום התלהבו וטיפסו לבית העץ. בימים לא חמים יכול להיות נחמד לאפשר לילדים לשבת בבית העץ ולקרוא ספר ו/או לעלעל באיורים.

ספריה

ניגשנו להיפרד ממיקי ולהודות לה והיא כיבדה אותנו בעוגת דבש מתוקה. נכנסו בחזרה למשתלה, שם קנינו לנו כמה שתילים וכך סיימנו את הסיור במקום.

אם גם אתם רוצים להגיע לסדנה של מיקי וליהנות מסיור במקום, התעדכנו בלוח האירועים שלנו וחפשו את הסדנה הבאה.